Przepływ danych w placówce informacyjnej call center


Jan Dionizy Mejor 

Afiliacja: Biblioteka Narodowa,  Polska

Abstrakt

Artykuł składa się z trzech części, które stopniowo wprowadzają w tematykę związaną z diagramami przepływu danych oraz call center jako placówką informacyjną. Wyjaśnione zostaje, czym jest diagram przepływu danych, jak wygląda jego język czyli alfabet ( w postaci Magazynów, Procesów, Przepływów, Terminatorów) oraz gramatyka (w postaci zbioru reguł dotyczących budowy diagramu). Efektem jest kompletny diagram przepływu danych call center.

Słowa kluczowe

Systemy informacyjne; call center; przepływ informacji; przepływ danych; telekomunikacja; analiza systemowa; analiza strukturalna; projektowanie systemów informacyjnych; diagramy przepływu danych


Berlinger G.: Knowledge Management – Emerging Perspectives. [online]. [dostęp: 25.10.2012]. Dostępny w World Wide Web: <http://www.systems-thinking.org/kmgmt/kmgmt.htm>.

Jakieła J.: Materiały do laboratoriów z przedmiotu „Informatyczne Systemy Zarządzania”. [online]. [dostęp: 25.10.2012]. Dostępny w World Wide Web: <http://jjakiela.prz.edu.pl/labs.htm>.

Kubiak J.: Od Informacji do Mądrości. [online]. [dostęp: 25.10.2012]. Dostępny w World Wide Web: <http://neur.am.put.poznan.pl/mt/Info.pdf>.

Przybyłowicz P.: Wstęp do teorii Informacji i kodowania [online]. Dostępny w World Wide Web: <http://www.cmmsigma.eu/ download/mat_info/wstep_do_teorii_informacji.pdf>.

Pobierz

Opublikowane: 2012-04-21



Jan Dionizy Mejor 

Afiliacja: Biblioteka Narodowa,  Polska





CC BY-NC-ND 4.0 Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe