Przepływ danych w placówce informacyjnej call center
Jan Dionizy Mejor
Afiliacja: Biblioteka Narodowa, Polska
Abstrakt
Artykuł składa się z trzech części, które stopniowo wprowadzają w tematykę związaną z diagramami przepływu danych oraz call center jako placówką informacyjną. Wyjaśnione zostaje, czym jest diagram przepływu danych, jak wygląda jego język czyli alfabet ( w postaci Magazynów, Procesów, Przepływów, Terminatorów) oraz gramatyka (w postaci zbioru reguł dotyczących budowy diagramu). Efektem jest kompletny diagram przepływu danych call center.
Słowa kluczowe
Systemy informacyjne; call center; przepływ informacji; przepływ danych; telekomunikacja; analiza systemowa; analiza strukturalna; projektowanie systemów informacyjnych; diagramy przepływu danych
Deskryptory Biblioteki Narodowej
2001-; Analiza systemowa; Analiza strukturalna (informatyka); Call center; Informacja; Metody graficzne; Projektowanie; Przetwarzanie informacji; Systemy informacyjne; Telekomunikacja; Wizualizacja (grafika); Zarządzanie informacją;Bibliografia
Berlinger G.: Knowledge Management – Emerging Perspectives. [online]. [dostęp: 25.10.2012]. Dostępny w World Wide Web: <http://www.systems-thinking.org/kmgmt/kmgmt.htm>.
Jakieła J.: Materiały do laboratoriów z przedmiotu „Informatyczne Systemy Zarządzania”. [online]. [dostęp: 25.10.2012]. Dostępny w World Wide Web: <http://jjakiela.prz.edu.pl/labs.htm>.
Kubiak J.: Od Informacji do Mądrości. [online]. [dostęp: 25.10.2012]. Dostępny w World Wide Web: <http://neur.am.put.poznan.pl/mt/Info.pdf>.
Przybyłowicz P.: Wstęp do teorii Informacji i kodowania [online]. Dostępny w World Wide Web: <http://www.cmmsigma.eu/ download/mat_info/wstep_do_teorii_informacji.pdf>.
Afiliacja: Biblioteka Narodowa, Polska
CC BY-NC-ND 4.0 Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe