Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, przy współudz. Bożeny Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wydaw. Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019, 292 s., (Nauka, Dyda


Zbigniew Gruszka 
https://orcid.org/0000-0002-7834-3893

Afiliacja: Katedra Informatologii i BibliologiiUniwersytet Łódzki,  Polska



Encyklopedia zarządzania [online], dostępny w Internecie: https://mfiles.pl.
Encyklopedia książki. T. 1-2. Red. Anna Żbikowska-Migoń i Marta Skalska-Zlat. Wrocław: Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 2017.
Podręczny słownik bibliotekarza. Oprac. Grzegorz Czapnik i Zbigniew Gruszka przy współudz. Hanny Tadeusiewicz. Warszawa: Wydaw. SBP, 2011.
Wojciechowska M.; Kamińska J.; Żołędowska-Król B., przy współudz. Bożeny
Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wydaw. Naukowe i Edukacyjne SBP, 2019.
Pobierz

Opublikowane: 2020-12-29



Zbigniew Gruszka 
https://orcid.org/0000-0002-7834-3893

Afiliacja: Katedra Informatologii i BibliologiiUniwersytet Łódzki,  Polska

Biogram:








Autor składa oświadczenie o oryginalności przesłanego tekstu, a w umowie wydawniczej przenosi na rzecz Wydawcy nieodpłatnie majątkowe prawa autorskie w zakresie jednorazowego opublikowania dzieła.

CC BY-NC-ND 4.0 Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe