Monika Wachowicz: Technologie informacyjno-komunikacyjne w wojewódzkich bibliotekach pedagogicznych w Polsce. Łódź: Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 2023


Przemysław Krysiński 

Afiliacja: Instytut Badań Informacji i Komunikacji Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,  Polska



Adamus-Kowalska, J. (2022). Zmiana roli i znaczenia bibliotek oraz informacji naukowej w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Journal of Modern Science, vol. 48, iss. 1, pp. 495–510.
Fedorowicz-Kruszewska M. (2019). Otoczenie biblioteki. W: Zarządzanie biblioteką, pod red. Mai Wojciechowskiej, „Nauka–Dydaktyka–Praktyka”, 189. Warszawa: Wydaw. Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, s. 35. ISBN 978-83-65741-26-4.
Śmigielska A. (2002). Technologie informacyjne i komunikacyjne w pracy nauczyciela. Warszawa: Wydaw. Mikom, s. 40. ISBN 978-83-72792-79-2.

Opublikowane: 2024-03-20



Przemysław Krysiński 

Afiliacja: Instytut Badań Informacji i Komunikacji Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,  Polska





Autor składa oświadczenie o oryginalności przesłanego tekstu, a w umowie wydawniczej przenosi na rzecz Wydawcy nieodpłatnie majątkowe prawa autorskie w zakresie jednorazowego opublikowania dzieła.

CC BY-NC-ND 4.0 Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe